יש מקרים שונים בחיים בהם יש צורך להזמין אוהלים להשכרה בזול. אוהלים עשויים לספק את הצורך ולאפשר לכם לקיים אירוע כמו שאתם רוצים בדיוק.

קיימות כיום מספר חברות השכרה. חברות אלו מחזיקות ברשותן מוצרים שונים. מוצרים אלו עשויים לענות על צרכים מגוונים, ולאפשר עריכת אירועים מסוגים שונים. גם אנחנו בחברת עידן הקריוקי מעמידים לרשות הלקוחות שלנו שירות השכרת אוהלים בזול. השירות שלנו מעולה והוא מותאם לצרכים שונים.

אוהלים להשכרה

 אוהל להשכרה

לאילו אירועים מתאים לפנות אלינו עבור אוהלים להשכרה בזול?

אבלים – אדם קרוב נפטר. הבנים, האחים ובני המשפחה עתידים להתאבל עליו. היכן ישבו? במקרים רבים מתאים לפנות אלינו עבור השכרת אוהלים בזול. אצלנו ניתן לבחור אוהל בגודל הרצוי בהתאם למספר האנשים שעתידים לבקר בו. וכן בהתייחס לשטח בו עתידים להציב את האוהל.

אירוע מכירות – בעלי עסקים ויצרנים עורכים מפעם לפעם ירידים ואירועי מכירות. בעלי עסקים רבים כבר למדו את השיטה. הם פונים לחברת השכרה ומזמינים אוהלים להשכרה בזול. האוהל מוצב בשטח פתוח ובו מארגנים את כל המוצרים שעומדים למכירה. אוהל זה מאפשר למכור גם במקום לא בנוי. מסתבר כי הרווחים של ירידי מכירות כאלו בהחלט גבוהים. כך שההשקעה עבור השרת האוהל וארגון המכירה מצדיק את עצמו ומוכיח את עצמו בשטח. זו הזדמנות נהדרת הן לבעלי העסק והן ללקוחות שנהנים ממחירים משתלמים ומבחר מוצרים.

כנסים – אם מעוניינים לערוך כנס ולהקהיל קבוצה גדולה של אנשים במקום פתוח, מתאים יהיה לשכור אוהל. האוהל יועמד במקום ויכיל את כל המשתתפים. זה מתאים למקרים בהם מעוניינים לערוך אירוע במקום מסוים שאין בו מבנה סגור.

תמונה ללא תיאור

עבור השכרת אוהלים פנו אלינו. חברת עידן הקריוקי כאן לשירותכם. אצלנו תוכלו להתרשם ממבחר עצום של מוצרים בגדלים שונים. אנחנו נעזור לכם לבחור את מה שמאים לכן מכולם. אתנו תהיו מרוצים ממענה הולם ומדויק בהתאמה לצורך שלכם. כי אם אתם בוחרים בחברה מומלצת ומוכרת בתחום השכרת אוהלים, אתם יכולים להיות רגועים. כי אתם עתידים לקבל את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *