הצעת נישואין היא מעמד מכובד ומרגש ביותר. כיום הפכו הצעות הנישואין לאירוע אשר יש להפיק אותו בצורה מושקעת, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים כגדולים.

לא לכולנו יש את הכישורים להפיק את כל הדרוש עבור מעמד שכזה, ולשם כך ישנן חברות המתמחות בתחום השכרת אוהלים לאירועים, המציעות בין היתר גם חבילות מוכנות מראש, בתקציבים שונים, אשר מהן תוכלו לבחור את החבילה המושלמת עבורכם. בנוסף, תמיד ישנה האפשרות להרכיב עבורכם אירוע מותאם אישית, כיד הדמיון. אוהלים להשכרה הם כבר מזמן לא רק אוהל לקירוי, אלא שהם מאפשרים הפקת אירוע בוטיק של ממש על פי הצרכים והרצונות שלכם.

אוהלים להשכרה מחיר

 אוהלים לאירועים

אוהלים להשכרה – מה כוללת חבילת הצעת נישואין?

כאמור, הצעת נישואין הינה מעמד עוצמתי ומרגש, אשר אמור לשקף את מידת האהבה של בני הזוג אחד כלפי השני. בין אם מדובר בהצעת נישואין אינטימית עם מספר קטן של משתתפים, או בהפקת ענק עם אורחים רבים – ישנם כמה פריטים אשר חייבים להיות כלולים בתכנית, ולא כדאי לשכוח אותם,

נוסף על השכרת אוהלים לאירועים:

תאורה: במקרים רבים בוחרים לקיים את הצעת הנישואין במקום רומנטי בטבע, אשר מצריך תאורה מתאימה. בין אם מדובר בעששיות עם נרות או נורות חמימות, את כולם תוכלו להשכיר.

ציוד צילום: אם לא בשביל להנציח את הרגע, אז בשביל מה כל זה? כל מהותה של הפקת הענק היא לייצר רגע בלתי נשכח, ורצוי מאוד לתעד אותו לשנים קדימה.

ציוד הגברה: כמובן שתרצו שברגע המתאים יתנגן לו ברקע השיר הנכון, ואלי אף תמשיכו לחגוג לאחר מכן את המאורע עם כמה חברים ובני משפחה.

קישוטים: בלונים בצבעים ומסוגים שונים, אותיות השם, כיתוב "התנשאי לי" וכלי, כל אלו מייצרים אווירה, והם חלק בלתי נפרד מן ההצעה כיום. גם שטיח אדום שיוביל את הזוג אל מקום ההצעה, ושאר קישוטים ייחודים ניתן להשכיר.

מסכים ומקרנים: במידה ותרצו להקרין מצגת מרגשת, להקליט ברכה מבן משפחה שבחו"ל וכדומה.

השכרת אוהלים לאירועים

נוסך על אוהלים להשכרה, ישנם עוד אלמנטים נוספים רבים אשר ניתן להשכיר ולצרף על מנת להפוך את הצעת הנישואין למיוחדת ובלתי נשכחת עבור בני הזוג. חברת השכרת אוהלים לאירועים תשמח לסייע לכם בכול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *