אולי זה לא יהיה הזמן הכי טוב עבורך להתחיל לדאוג ולחשב איפה הכי כדאי לחפש השכרת אוהלי אבלים מבחינה מקצועית, מבחינה כספית ומכל סיבה אחרת שלא תהיה. כרגע איבדת אדם קרוב או מכר שהלך לעולמו וזה לא בדיוק הזמן הנכון להמלצות עבור איזה אוהל הכי משתלם, למה, כמה ואיך משיגים אותו.

השכרת אוהלי אבלים

נועדו לשימוש בשבעת המת, ניתן להקים אותם באופן מיידי והם מספקים כיבוד מרחב גדול בו המשפחה האבלה והסובבים יכולים לשהות בו בצורה נוחה.

אוהלים להשכרה מחיר

 השכרת אוהלים לאירועים

לכן אנחנו כאן, מציעים לך בקצרה ומסבירים לך על השכרת אוהלי אבלים וגם את הציוד הנלווה אל הנושא של השכרת אוהלי אבלים, כמו  כיסאות שולחנות ועוד ציוד הנלווה הדרוש.

השכרת אוהלי אבלים

שבדרך כלל ממוקמים מחוץ לבתי הנפטר כדי שיהיה ניתן לקבל את פניהם של המגיעים מרחוק ומקרוב האנשים שבאו לנחם את המתאבלים. בנוסף, השכרת אוהלי אבלים ניתנים בכמה גדלים, תלוי במשפחה האבלה המודעת או מעדיפה אוהל שיתאים למידות המשפחה והסובבים ההולכים להגיע בימי השבעה.

ניתן יהיה להשיג השכרת אוהלי אבלים במידה שתתאים לעשרות אנשים ועד אלפי אנשים המתגודדים יחד- האבלים וגם מנחמי האבלים הצפויים להגיע אל האוהל במשך כל שבעת ימי האבל.  בנוסף לזה, כאשר מתאימים השכרת אוהלי אבלים,  ניתן לייחד בהם פינות ונישות מסוימות למקרים שבהם יצטרכו הפרדה מסוימת- מקום בו האבלים והמנחמים יוכלו להכין שתיה חמה, אם יצטרכו לארגן מניין לתפילות, וגם שולחן אפריטיף וגם למתקשים לשבת במשך זמן ממושך מול האבלים, משפחה והסובבים.

כמו כן, לאחר שמצאתם את האוהל המתאים לכם מתוך המגוון של השכרת אוהלי אבלים שהחברה המליצה עליהם, הגיע הזמן לברר על הפרטים הנלווים במידה ותצטרכו את כל הציוד הנלווה, יהיה ניתן לבדוק מה אתם צריכים וכמה, ישנם אנשים המעוניינים בהשארת קומקום גדול שיוכל לשמש למשקאות חמים, פלטה שתוכל לספק במיוחד את האבלים במידה וירצו לחמם אוכל בשאר ימי השבעה, מקררים, חוצצים, גופי תאורה שונים, מכשירים אלקטרוניים כמו- מיחמים ופלטות וגם אפילו מזגנים היכולים לעבוד באוהל עצמו לכל תחזית שהיא.

השכרת סוכות אבלים

אז תנו לנו לספק לכם את עניין האוהל, הקמתו סידורו ואת כל הציוד הנלווה אליו! בשביל זה אנחנו כאן! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *