ניתן למצוא מגוון חברות שונות המעניקות את כל הציוד הדרוש למשפחות ואנשים שנאלצים לשבת שבעה על בן משפחה שנפטר. חברות אלו יעניקו לכם ציוד הכולל השכרת אוהל אבלים, כך שכל המנחמים שמגיעים יוכלו להתרכז במקום אחד ומרווח ללא צורך בהצטופפות בבית.

בזמן שבעה על אדם שנפטר נהוג לערוך ארוחות ותפילות עם מניין של משתתפים לפחות, כך באמצעות השכרת אוהל אבלים יהיה ניתן לערוך את הארוחות והתפילות במקום מקורה שיכול להגן על האנשים מפני קור וגשם בחורף, או חום ולחות בקיץ.

אוהלים להשכרה מחיר

 השכרת אוהלים לאירועים

המלצות לבחירת חברת השכרת אוהל אבלים

מקצועיות ואמינות– העדיפו לבחור חברת השכרת אוהל אבלים שהיא אמינה ומקצועית. מומלץ לבדוק חוות דעת והמלצות על אותה החברה באינטרנט, או דרך אנשים שאתם מכירים שנאלצו להשתמש בשירותים שלהם. כך תוכלו לדעת שבחרתם בחברה טובה ואמינה, שתוכל לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

בחירת חבילה משתלמת– כדאי לבחור חברת השכרת אוהל אבלים שתוכל להעניק לכם חבילת השכרה הכוללת אוהל וגם ציוד נלווה. מכיוון שבתוך אוהל האבלים נהוג לערוך תפילות וארוחות, יש צורך שהאוהל יהיה מצויד כמו שצריך עם שולחנות, כיסאות ועוד. ניתן לבחור חבילה משתלמת יחד עם השכרת אוהל אבלים, וזאת בהתאם לכמות האנשים שצפויה להגיע. כך תוכלו לבחור אוהל, שולחנות, כיסאות, תאורה וגם פירוק והרכבה בחבילה אחת ובמחיר אחיד.

זמינות מידית והובלה–הצורך של השכרת אבל אבלים הוא רגעי ומידי, אף אחד לא יכול להכין אותנו לרגע שנצטרך לברר על השכרת אוהל אבלים. לכן, בחרו את החברה שתהיה זמינה עבורכם באופן מידי, וגם תעניק לכם שירות הובלה של השכרת אוהל אבלים עד אליכם הביתה.

השכרת סוכות אבלים

פתרונות חימום וקירור עבור השכרת אוהל אבלים

השכרת אוהל אבלים עשוי מבד קשיח, עמיד ואיכותי כך שניתן להציב אותו בחוץ ובכל מזג אוויר ללא חשש. בנוסף, ניתן ומומלץ להכניס אל תוך האוהל אביזרים שונים שנועדו לקרר או לחמם בהתאם את האנשים שמגיעים לנחם בזמן השבעה. ניתן להציב מזגן נייד שיקרר את האוהל, או תנורי חשמל או גז שיחממו בחורף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *