כאשר נופל אבל במשפחה פעמים רבות הוא לא הדבר היחיד שאנו מתעסקים איתו. פעולות לוגיסטיות רבות מטרידות אותנו על מנת להבטיח לשלל המנחמים מקום ראוי לשבת. אנשים רבים אשר דירתם גדולה מספיק עורכים את הדירה בצורה מסודרת ויפה ומביאים כיסאות ישיבה מפלסטיק לשלל המנחמים ובזה מסיימים את כל הסיפור הגדול. אך האם לכולם יש בית כל כך גדול אשר יצליח להכיל את כל ציבור המנחמים בצורה ראויה? כנראה שלא.

השכרת סוכות אבלים ,השכרת אוהלי אבלים

  השכרת סוכות אבלים ,השכרת אוהלי אבלים

כמה נקודות חשובות לפני שתבחרו באפשרות של השכרת סוכות אבלים

על פי רוב אבלים רבים בוחרים באפשרות של השכרת סוכות אבלים שונות בגדלים שונים על מנת להבטיח לציבור המנחמים את המיטב מבחינתם. אז כמה נקודות חשובות מאד שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים השכרת סוכות אבלים.

א. תנאי מזג האוויר -קיימות כיום סוכות אבלים טובות ואיכותיות אשר יכולות להתמודד עם כל תנאי מזג אוויר אך ללא ספק אתם צריכים להתאים את הבחירה שלכם. כלומר, במידה ובימי האבל צפויים לכם ימים חמים ושמשיים מאוד, כנראה שתבחרו את האוהלים המאווררים יותר. ולעומת זאת במידה וצפויים גשמים רבים בימי האבלות שלכם, כנראה שתבחרו דווקא את האוהלים העמידים והאטומים יותר.

ב. כמות האנשים המשוערת – חשוב מאוד להגיד כי קיימים אוהלי אבלים בגדלים שונים. פרט זה משפיע רבות על המחיר אותו תידרשו לשלם עבור השכרת סוכות אבלים. על כן חשוב מאוד להעריך כמה אנשים צפויים להגיע לנחם וכמה מקומות להערכתכם תצטרכו בתוך סוכת האבלים. במידה ותעשו את החישובים האלה תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כסף שהייתם משלמים עבור השכרת סוכות אבלים גדולות יותר ללא הצדקה כלל.

ג. פירוק והרכבה – נקודה שלישית וחשובה מאוד שאתם צריכים לשים אליה לב כאשר אתם בוחרים באפשרות של השכרת סוכות אבלים, היא נושא ההרכבה והפירוק. חשוב לומר כי על פי רוב החברות אשר מספקות עבורכם השכרת סוכות אבלים תבצע את המלאכה הזאת עבורכם. אך במידה ונתקלתם בחברה של השכרת סוכות אבלים שלא מבצעת שירותים אלה כדאי שתשקלו פעמיים אם לשכור דווקא ממנה כי עבור אנשים שלא מבינים כל כך בתחום זה ההרכבה והפירוק לא תמיד יהיו פשוטים כל כך.

השכרת סוכות אבלים ,השכרת אוהלי אבלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *