בקרב קהילות רבות נהוג לקיים את ימי השבעה והאבל בסוכת אבלים. סוכות האבלים מוקמות בדרך כלל בחצר הבית של משפחת הנפטר ולשם מתקבצים כל המנחמים. מי מקים את הסוכה ומי דואג לכל הציוד הדרוש? בדיוק לשם כך אנחנו כאן. חברת השכרה המציעה השכרת סוכות אבלים מציעה – כל מה שהמשפחה האבלה זקוקה.

כולנו מכירים את סוכות האבלים המוקמות בחצרות של משפחות האבלים. לעיתים זה יהיה בעקבות המנהג והמסורת הקובעת את עניין הסוכה ופעמים רבות זה יהיה בגלל הסיבה הפשוטה שקשה לארגן את הבית הקטן והצפוף כדי שניתן יהיה לקבל בו את כל המנחמים ולקיים בו את מנהג ישיבת 'שבעה' אחר הנפטר. סוכת האבלים להשכרה פותרת את הבעיה. אך מי בונה את הסוכה?

אוהלים להשכרה מחיר

 השכרת אוהלים לאירועים

מי אחראי על הקמת סוכת האבלים?

ישנן משפחות אשר בשבילן הקמת הסוכה הינו עניין של מה בכך. תמיד יימצא הנכד או הגיס בעל שתי הידיים הימניות שיצליח תוך שעה קלה להעמיד את הסוכה על תילה. אך האמת שלא בכל משפחה ישנו אחד כזה. מה הם יעשו? בדיוק לשם כך ישנה האפשרות של 'סוכות אבלים להשכרה'. סוכות אבלים מאורגנות קומפלט אשר אותם משכירות חברות השכרה מיוחדות המציעות ציוד לאירועים ולהבדיל ציוד לימי האבל.

השכרת אוהלים לאירועים

סוכות אבלים – אבל לא רק…

האמת היא שהקמת הסוכה זה לא כל הסיפור. מלבד סוכת האבלים יש צורך בעוד הרבה מאוד ציוד. יש את הכיסאות המיוחדים לאבלים ויש גם את הכיסאות אשר עליהם ישבו המנחמים. צריך לדאוג לתאורה באוהל וצריך גם מזגן כדי שלא יהיה חם מידי או לחילופין קר מידי בתוך האוהל, כך שמדובר בהחלט בפרוצדורה מורכבת אשר האבלים לא תמיד יהיו פנויים רגשית וטכנית כדי לטפל בה.

 

חברות ההשכרה מציעות לא רק את הקמת הסוכה לאבלים. הן מציעות את כל הציוד הדרוש לכל ימי השבעה ובכך הן חוסכות את הטרחה ואת כל מה שכרוך בהקמת הסוכה וגיוס כל הציוד הדרוש.

 

אז – שניפגש רק בשמחות!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *