הצורך בהקמת סוכת אבלים עולה כאשר למנוח היו מכרים רבים, או לבני המשפחה. המנחמים הרבים לא יכולים להצטופף בתוך הבית, ולעמוד כל הביקור.

במיוחד עבור היום הראשון של השבעה, או עבור עריכת האזכרות לציון החודש או השנה, מגיעים המון מנחמים. אלו ראוי שיכובדו כראוי ויוצע להם מקום נוח לשבת ולהתכבד מהכיבוד.

השכרת סוכת אבלים נעשית מחברות המציעות השכרת טיולי שטח. אלו יוכלו להציע לכם גם גנרטורים, מצננים, פטריות חימום ותאורה בהתאם לצורך. אם מדובר באזכרת חודש או שנה גדולה והזמנתם רבנים ומשפחה לשאת דברים, רצוי גם להשכיר מיקרופון ורמקול להגברה.

תמונה ללא תיאור תמונה ללא תיאור

איך תדעו מאיזו חברה להשכיר?

בנושא השכרת סוכת אבלים, בניגוד לבעלי מקצוע למשל אין חשיבות רבה לוותק. הפרמטרים החשובים לכם הוא השירות שחברת ההשכרה יכולה לתת, מה היא כוללת בעת השכרת סוכת האבלים, ומחיר.

השירות כולל הקמה ופירוק, וכמובן מענה לכל שאלה בצורה אדיבה ונעימה, ודיוק בזמני ההגעה. תוכלו לבחון את השירות עוד משיחת הייעוץ באתר ולהרגיש אם הנציג שענה מנסה למכור לכם, או באמת להבין מה בדיוק אתם צריכים ולהתאים את סוכת האבלים לכמות המשתתפים ואת שאר הציוד בהתאם לצורך.

רצוי לבחור חברות המבטיחות דיוק בזמני ההגעה ומעגנות זאת באחריות, או בהחזרים כספיים חלקיים. כאשר חברה מתחייבת להגעה בזמן ומוכנה לפצות במקרה של איחור, ניתן להסיק שהיא אכן מגיעה בזמן.

אוהלי אבלים להשכרה

חברת ההשכרה יכולה לכלול שירותים נוספים אותם היא תציע לצד סוכת האבלים, כמו למשל השכרת ציוד נלווה. המצופה הוא להוזלה במחיר כאשר משכירים מספר דברים מאותה חברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *