אם התבשרתם באופן מפתיע שחבר קרוב שלכם איבד ביום אחד את אביו, הדבר וודאי תפס אתכם בהפתעה גמורה. כאשר הורה של חבר קרוב נפטר בפתאומיות, הדבר נופל עלינו כרעם ביום בהיר. בגלל שמדובר בחבר קרוב במיוחד, הרי שגם ההורים שלו היו קרובים אלינו מאוד ואנו היינו מגיעים אליהם לביקור וגם לארוחות משותפות.

ברגעים כאלו קשה למצוא את המילים הנכונות שינחמו. הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לתת כתף ולהיות אוזן קשבת עבור החבר בתקופה הקשה והלא פשוטה הזו, אך בעיקר לנסות לעזור הכין שרק צריך בכל הנוגע לסידורים שיש לעשות בעקבות האירוע הקשה זה.

סוכות אבלים להשכרה

 סוכות אוהלים להשכרה

השכרת סוכת אבלים

תוכלו לעזור מאוד בסידורים הנדרשים אם תבצעו הזמנה של השכרת סוכת אבלים עבור המשפחה, כך שלכולם יהיה מקום אחד בו כולם ישבו שבעה ואליו גם המנחמים יוכלו להגיע. השכרת סוכת אבלים תעניק את ההפרדה הנחוצה מהטריטוריה של הבית הפרטי, כך שאנשים זרים לא יצטרכו להיכנס לבית הפרטי ואולי לפגוע בשקט הדרוש למשפחה בתקופה זהו במהלך חייהם.

שירותי פירוק והרכבה של השכרת סוכת אבלים

מתוך הבנה והכרה של המצב הקשה אליו המשפחה האבלה נקלעה, חברות השכרת סוכת אבלים יעניקו שירות מכל הלב הכולל גם פירוק והרכבה של השכרת סוכת אבלים שהוזמנה. מכיוון שמדובר באוהל גדול המורכב מבדים ומוטות ענקיים, יש צורך באנשי מומחים בתחום שידעו כיצד להקים את האוהל באופן בטיחותי, כך שלא יסכן את השוהים בו.

חברת השכרת סוכת אבלים יגיעו כדי להקים את הסוכה הגדולה, לאחר ימי השבעה הם יגיעו שוב כדי לפרק אותה ולהחזיר אותה לחברה. כך האבלים אינם יצטרכו להתעסק עם כל מה שקשור לפירוק והרכבה של סוכת האבלים בתקופה הקשה הזו.

השכרת סוכות אבלים

השכרת סוכת אבלים – חבילת הכל כלול

קיימת אפשרות של השכרת סוכת אבלים יחד עם השכרת ציוד נלווה לצורך ימי השבעה. חבילות כאלו יוכלו להקל מאוד על המשפחה האבלה, כך שחברת השכרת סוכת אבלים תוכל להביא עד אליהם גם את האובל, שולחנות, כסאות, פתרונות חימום או קירור ועוד מגוון ציוד נדרש לימים האלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *